Het is bijna zover! - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Sanne Lochem - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Sanne Lochem - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 Juli 2013 | Nederland, Oldenzaal

Lieve allemaal,

Na alle voorbereidingen is het bijna zover! Over iets meer als 2 weken op 15 augustus vertrek ik naar mijn gastgezin in Novi, een stad op ongeveer een halfuurtje rijden van Detroit, in de staat Michigan. Michigan ligt in het noorden en grenst aan Canada.

Ik ben nu bezig met de laatste voorbereidingen. Mijn visum zit gelukkig al in mijn paspoort, wat een hele heisa was. Helemaal naar de ambassade in Amsterdam voor een gesprekje en formulieren inleveren dat in totaal 5 minuten heeft gekost. Straks komt het moeilijkste, hoe gaan al mijn spullen voor 11 maanden in een koffer passen?

Het voelt allemaal nog een beetje onwerkelijk. Waarschijnlijk dringt het pas tot me door op Schiphol haha. Maar ik heb er ontzettend veel zin in! Ik kijk er naar uit om mijn gastgezin in het echt te ontmoeten en mijn nieuwe school te zien. Mijn gastgezin bestaat uit een vader ( Jacob), moeder ( Krystine) en 4 kinderen. Ik heb 3 gastzussen, Katrina (15), Karissa (17) en Kathleen (19) en een gastbroertje Peter (12). Ik heb al een beetje contact met ze gehad via mail en facebook.

Natuurlijk is er ook sprake van afscheid nemen van Nederland. Ik ga denk ik dingen missen die ik hier vanzelfsprekend vind, goede kaas waarschijnlijk haha. Het moeilijkste is afscheid nemen van de mensen. De afscheidsfeestjes voor vrienden en familie staan gelukkig al geplant. Ik ga iedereen super erg missen.. Maar ik hoop dat ik een geweldige tijd tegemoet ga!

Mijn volgende blog zal waarschijnlijk vanuit Amerika zijn! Ik laat van me horen :)

Liefs,
Sanne

ps. Het adres van mijn gastgezin kan ik hier niet neerzetten voor privacy redenen, maar als je een keer een kaartje wil sturen ofzoiets mail me dan even voor het adres :) ( Sannevanl@hotmail.com)



  • 30 Juli 2013 - 19:01

    Lisanne:

    Kunnen je zussen ook nog een beetje zingen? K3? :p

    Ik ga je volgen hoor!!

  • 02 Augustus 2013 - 18:07

    Anja:

    Spannend :)
    Afscheid nemen is nooit leuk, maar met een feestje is altijd beter!
    tot dan, groetjes Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oldenzaal

Sanne

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 553
Totaal aantal bezoekers 9781

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

Uitwisseling naar de USA

Landen bezocht: