Update - Reisverslag uit Novi, Verenigde Staten van Sanne Lochem - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Novi, Verenigde Staten van Sanne Lochem - WaarBenJij.nu

Update

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

24 Februari 2014 | Verenigde Staten, Novi

Hi!

Even een snelle update. Er is veel gebeurd de afgelopen maanden. Ik ben van gastgezin veranderd. Het was jammer, maar het liep het niet zo lekker. Uit respect voor de familie ga ik niet te veel over details praten. Ik ben superblij om in mijn nieuwe gastfamilie te zijn. Ik ben hier nu een week en ze zijn super. Mijn gastgezin bestaat uit Laura en Bryan ( gastouders), Megan
(10), Cora (12), Ethan (14), Conor (16), Sonja (17) en een dikke kat. Lekker druk dus haha. Ze zijn erg muzikaal en spelen allemaal een instrument. Ik begin me hier al thuis te voelen. Over ongeveer 4 maanden is het al weer tijd om naar huis te gaan. De tijd zal nu zeker gaan vliegen. Ik zal proberen snel weer een blog te schrijven!


  • 24 Februari 2014 - 08:22

    Anja:

    Fijn dat het weer goed gaat :) veel succes in je nieuwe gastgezin en vooral veel plezier deze 4 mnd! Gr Anja


  • 24 Februari 2014 - 14:29

    Lisanne:

    Haha 'en een dikke kat'.
    Veel plezier & geniet nog even!!!

  • 24 Februari 2014 - 20:26

    Nel :

    Hoi sanne fijn dat het allemaal is goed gekomen. Geniet nog van de maanden dat je er nog bent. Veel succes groeten uit boeskoolstad.

  • 02 Mei 2014 - 09:34

    Ina:

    Sanne hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag

    groetjes Ina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Novi

Sanne

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 522
Totaal aantal bezoekers 9761

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

Uitwisseling naar de USA

Landen bezocht: